Shoo, länge sen stalks! ;)

Hey alla stalkers där ute! ;) Har inte bloggat nåt, jag vet! Men har haft ett annat liv oxå C; Om man kan säga det d: Hahah, nej men. Idag har det väl inte hänt nåt speciellt. Kom hem från min farmors 75 års fest utan nån sömn alls typ -.-'' Fast ganska soft ändå :3 Skulle ha gått på bio med Minna, Sofia, Mimmie och Niki, men Mimmie o Minna banga så det blev inget :s Tråkigt. Aja, har faktiskt bytt ridgrupp till på tisdagar nu! Ganska chill, men dom är så jevvla många fler i den :s Önskar jag gick kvar i förra :c Fick rida min lilla älskling Sadrak i torsdags! GUD SÅ SÖT HAN ÄR ASSÅ! ♥ Haha, neh, men jag är seriöst kär~ ♥
Aja, har inget mer att skriva nu.
PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0