Schockemöhle och Hööks

Jag vill hissa märket Schockemöle. De gör fina grejor med bra kvalitet. Har sett många Scgockemöle grejor (speciellt träns) på tävling och om jag får egen häst kommer jag absolut kolla igenom deras sortiment.
De gör också snygga ridkläder och det e ett stort plus!

Sen vill jag dissa Hööks. De kopierar andra märken och gör grejor me dålig kvalitet och passform. Många av deras träns är för plastiga för att anpassa sig efter hästen.
Vill du ha en grimma för hästen att ha i hagen så kan du köpa den från Hööks.
De har ju bra grejor till ryttaren men till hästen är det kind of värdelöst.


Ps, detta är vad jag tkr och jag respekterar att andra rycker olika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0