Ridning och dumma läxor!

Hesnan! (Hejsan)
Idag mådde jag illa redan på 1 lektionen så jag och Doris gick till Mr Callahan (personal på skolan utan några seriösa uppgifter typ) Vi fick varsitt EN ÄPPLE och varsin BANAN!!! Jag och Doris gick till study-lektionen sen, Nisse, Affe, Kalle och Butter tror jag det var som satt bakom oss ville också ha frukt. Dom ville förståss ha EN ÄPPLE, men det fick dom inte, jag och Doris gav dom däremot lite banan! :D Mohaha
På franskan fick vi läxa till imorgon att kunna alla ord i kapitel 4! Bajsa på dig är vad jag säger om det! MORR!




DET HÄR ÄR BERTIL! DET ÄR TÄNKT ATT HAN SKA LIKNA VÅRAN MATTE-LÄRARE! BERTIL SKAPADES
AV MIG, ELLEN OCH FREDRIKA! HAN ÄR SÅÅ AWESOME! HAN SITTER NU PÅ VÅR MATTE-LÄRARES SKRIVBORD, HAN FICK BERTIL DAGEN EFTER ATT VI FICK TILLBAKA BERTIL FRÅN DEN STORA VARMA UGNEN!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0