Random inlägg

Hej!
Nu kommer jag rida på ridskolan på tisdagar och onsdagar!
På tisdagar rider jag för Helena som är dotter till min ridlärare Anna som jag rider för på onsdagar!
I tisdags red jag Panter och det gick sjuuuukt bra! I går red jag Everton och det gick ganska bra. Mina inlägg är nog inte dom roligaste, hehe! Men aja! Whatever. Jag har engelska läxa och en läxa i franskan (räkna till 14) som är till imorgon så jag borde nog göra mina läxor. Hur pinsam kan man vara i skala 1 till 10? Jag och min polare Doris har gått fram till en skiiit lång kille i sexanoch frågat om han gick på europaskolan, sen sprang vi iväg och garvade, vi har också gått till vaktmästaren och bett om två sop-säckar till att sätta på sig för vi skulle cykla hem och det riktigt spö regnade. Det är en av dom ziljoner saker vi har gjort tillsammans! Jag är väldigt dålig på att blogga, fast det kanske en del av er redan visste eftersom att det berätatde jag i ett av dom första inläggen på den här bloggen!
Kommentera gärna mycket för det är bara kul med många kommentarer! Vi länkar gärna till bloggar som vi tycker är bra så om ni berättar om ni har någon blogg så kollar vi gärna in den ifall du ger oss namnet!
Hamilton är min favorithäst på ridskolan, och är typ 50 % fjording! Han helt obeskrivligt underbar och det är ponnyn på bilden! (Ne hä... Menar du det???)
Imorgon ska jagpå ungdomssamling i kyrkan för första gången och det ska bli kul eftersom att jag alltid trott att det knappt finns några ungdomar i vår kyrka!
Kanske kommer blogga mer imorgon, kommentera gärna vad jag kan göra för att mina inlägg ska bli roligare!
Tack till Lenny för den fina namngrejjen jag har fått! DEN ÄR GRÖN!!!!!!!! <3 <3 <3 I REALLY LOVE IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0