Kortare hår!

Hejsan! :D
Idag har jag haft en nice skoldag, (fast utan Elsa), haft P.E (idrott), ridit, fått läxor och klippt mig (igen)!
  1. Nice skoldag fast Elsa (min bästaste vän) var sjuk... (Båda heter Elsa) Skoldagen va nice ändå för lilla Melon-Melanie va där och vi hade våran kortaste dag i veckan!
  2. Haft P.E= Vi sprang runt en sjö (lillsjön) idag (2.6 km)! Det var kul, jobbigt och härligt! <3 Jag joggade med Butter (en kille i våran klass). Förra gången han sprang sprang han på ngt med 18 min och nu sprang han på 15.37! Jag sprang på 16.34 förra gången och 15.35 nu!Jag är förståss glad för att jag fick en bättre tid fast ännu gladare är jag att det gick så bra för Butter och att han hängde med på mitt tempo! :D
  3. På ridningen hade jag Everton! Det gick jätte bra och jag var så mjuk i händerna att jag fick skavsår på mitt finger... :D Efteråt skulle vi släppa ut små-ponnyerna i hagen och då tog jag ut Majsan!<3 Åhh vad jag älskar henne!
  4. Läxor... :'( Vi har franska läxa, engelska-läxa, matte-läxa och fler!
  5. Jag har oxå klippt mig! Nu går mitt hår så att det endast täcker öronen känns det som! :D

    Kramisar från lilla MEJ! <3 Ha det bra med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0