Hejsan! (samma tråkiga rubrik)

Hellu!
Imorgon ska jag till stallet med Ecco (Erica)! Det ska bli jätte kul!
Vi ska leda dom små barnen på dom små ponnysarna!
Idag har jag varit med mamma, Hanna och kussen Anna i täby på second hand!
Jag köpte endast en tröja, Hanna köpte massor av saker, allt från bestick, kläder och en cykel! Mamma köpte lite allt möjligt, t.ex en espresso maskin! Anna köpte massor av coca-cola glas till hennes brorsa Ludvig och ett par ap-coola vinter kängor. Dom är blåa och muff-fluff-gos-päls-håriga!
När vi kom hem stack jag och pappa till Solna C och köpte en skinn-jacka åt mig! <3 Den är brun och jätte skön!
Tack Pappa!!!
Efter det åkte jag, pappa, mamma och Sammie till min mosters 40-års fest! Där va vi ända fram till för ca 45 minuter sen! Jag hade det jätte kul på festen och hela dagen så nu sitter jag tyst vid datan, dricker smultron te med gotländsk honung i, har ont i halsen efter en full-proppad dag!
Jag är jätte glad fast det finns en sak som bekymmrar mig... Det är att jag antagligen inte kommer att kunna träffa Elsa (Doris) på väldigt många dagar om man tänker utanför skolan... :(
Om det är någon som har bra tips inför en dressyr tävling så skulle jag bli OTROLIGT glad om någon kunde kommentera det, för jag är så nervös intför min dressyr-tävling... :) <3
Jag kommer inte på något mer att skriva om nu så...

... Hejdå!

Här kommer förresten programmet till dressyr-tävlingen jag ska rida! Om det är någon som har bra tips, kommentera! <3 Det är dressyr LC:1 2008 från stallbacken.com!


1.  A           Inridning i arbetstrav       ADXGC  Arbetstrav 2.  C     Höger varv      CM   Arbetstrav      MXK  Vänd snett igenom i arbetstrav      KA    Arbetstrav 3.  A  Volt med ca 15 m diameter 4.  AC  Serpentin över medellinjen med 3 bågar             vid passerandet av medellinjen övergång till skritt              ca 6 steg - Framridning i arbetstrav 5.  Övergångarna arbetstrav - mellanskritt -       arbetstrav på medellinjen 6.  CH   Arbetstrav      HXF  Vänd snett igenom med förlängd steglängd               (lättridning tillåten)      FA   Arbetstrav 7.  A  Volt med ca 15 m diameter 8.  Mellan A och K  Övergång till fri skritt      (A)KXM              Fri skritt 9.  Mellan M och C  Ta tyglarna - Mellanskritt 10.  CH                    Arbetstrav        Mellan H och E  Vänster arbetsgalopp 11.  EBE  På mittvolten ett varv i arbetsgalopp 12.  EK      Arbetsgalopp        KAFB  Arbetstrav 13.  B  Vänd till vänster        X  Halt - stillastående ca 6 sek - framridning i arbetstrav        E  Vänd till höger 14.  EHCM                Arbetstrav        Mellan M och B  Höger arbetsgalopp 15.  BEB  På mittvolten ett varv i arbetsgalopp 16.  BF  Arbetsgalopp        FA  Arbetstrav 17.  A         Vänd rätt upp        ADXG  Arbetstrav        G         Halt - Hälsning

Kommentarer
Postat av: Line

Ja red samma program för ca 1 månad sen. Hästrna blir lätt pigga efter första galoppen. Halten i mitten måste man driva in i.

2011-09-25 @ 10:22:21
URL: http://lennyandco.blogg.se/
Postat av: Louise

Hej var med och tävla om dagens blogg där alla mina 200-250 läsare blir din här på

http://laakinoiise.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-sondag-3.html#commentt

Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)

2011-09-25 @ 18:31:31
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0