Hej igen!

Hejsan!
Igår red jag Panter igen och det gick bra men inte lika bra som i tisdags... :)
Panter är en valack som är född 2006!
Vi har fett många läxor men jag är så skillad att jag har glömt bort alla!
Idag har vi science lab och textiles! Kul dag! :D Science lab är typ NO labb och textiles är typ syslöjd. Båda dom ämnena tycker jag är ganska roliga. På Textiles virkar jag en amigurumi! Dom är så sööta! 
Jag ska göra en ninja! :D På science lab ska vi gå ner till en sjö vid vår skola och studera insekter! Det låter säkert skit-tråkigt men jag tycker det är roligt för att man inte sitter still, man går ju runt, får prata och göra intressantare saker än att sitta tysta i ett klassrum och skriva massor av frågor och svar i en timme på SO lektionerna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0