Biten men glad!

Hej!
Jag idag red jag på ridskolan på den bästa, sötaste och underbaraste hästen som finns! Panter är det för er som inte vet! Han är helt underbar, ganska ung och bäst! Jag skrev upp mig på hopptävlingen i stallet med honom som "första" val! :D Han är helt AWESOME!!! <3
Panter

Jag skulle hjälpa Alex med att sadla för hon kom så sent, men det gick inte så bra för mig. Eclipse bet mig på höften typ och nu kan jag bara sitta ner på ett konstigt sätt om det inte ska göra ont! Whatever! Eclipse är iallafall bra!
På ridlektionen gick det jättebra och jag fick "stjärna" * vilket man bara får om det går riktigt bra! Det fungerar så att när vi skrittar av går ridläraren och skriver utvärderingar i en pärm och om det gick extra bra för någon få man en *! :D
Vi har alldeles för många läxor för tillfället tycker jag, går ju i samma klass som Kenny, och hon skrev ju också att det var fett mycket att plugga på nu... :(
Imorgon rider jag igen så jag kanske skriver lite om ridningen imorgon också! :D
Ni kanske har märkt att jag bloggar ganska sällan men jag har blogg-torka så kom gärna med ideer om vad man kan blogga om och bomba oss med frågor! :)

Om ni tycker om Jedward kan ni ta och läsa min bästis Doris (Elsa, som jag! :D) blogg: www.flighlessbird.blogg.se
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0