Skolan...

Hejsan!
Jag började också skolan idag, som dom flestan andra alltså! :p
Vi började halv tio och skulle sluta halv tolv fast vi slutade typ tio... Så jag och två av mina underbara kompisar åkte till Solna C och hängde där. När vi var på HM så var det den så kallade "surtanten" som stod i omklädningsrummet, eller hon var den som ger en den där lappen med hur många plagg man har med sig. Jag orkar inte beskriva henne mer men hon är en sur tant! När vi väl fick gå in för att pröva våra sååå seriösa kläder "råkade" en av mina kompisar rapa och då stod ju surtanten förståss där utanför och skällde ut oss! Haha! Vi vågade först inte gå ut eftersom att hon stod där utanför och trodde att vi skolkade... Så vi satt där på bänken och fnittrade ett tag... Normalt beteende, jag vet!!! Sen bestämde vi oss för att typ gå ut snabbt, hänga allt på sidan, lämna nummerskyltarna och springa därifrån. Så det gjorde vi, men det gick ju lite fail eftersom att en av mina kompisar inte hittar på HM i solna c...
Jag och "min" kanin Rocky
När jag kom hem så frågade en annan av alla mina kompisar om jag ville följa med henne, Kenny och hennes kanin ut på prommenad! Så sen gick vi ut på kaninrunda med "min" kanin Rocky och hennes kanin Apollo, det var ju mys! :D Rocky hoppade, skuttade och blev jätte glad när han fick komma ut igen, (jag brukar gå ut med honom) sen när jag släppte honom, (tog av kopplet) ville han springa iväg hela tiden men Kenny sprang efter honom hela tiden så det var lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0