Ridning~

Helluw little girls 'n boyz 8D Heheh, idag har vart en ganska härlig dag trots att jag slutade vid tre! :D Gick hem och kollade lite på tv innan jag blev skjutsad till stallet. Var där as tidigt så hade inget att göra :C Menmen, var där i tid iaf, istället för fem minuter innan lektionen började som förra gången, som tur var hade Ida satt upp mig på Queen och hon gick :3 Men aja, idag fick jag välja mellan Queen, Kokos och Bonus ♥ Tog Bonus så klart, min lilla älskling ♥ Meeen, hade gärna velat ha Sadrak, fast han gick små barns lektion som vanlig :'( Det är så sorgligt att han är så himla snel :C ♥ But I guess that's why he's not on my lessons :( Aja, vi red ut iaf och hoppade en stock och en oxer, så jäkla kul. Ann, min ridlärare, bah: "Snabbare, snabbare!!!" så att man fan rusha fram mellan hindrena 8D Min lilla buse bestämde sig så klart för att bocka lite mellan hindrena men han var så fin och verkligen galopperade ♥ Haha, jag är typ kär. Varje gång han finns med att välja så tar jag han :$
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0