Meny people say that happiness is the opposite to sadness, but I say that it's barly the same...

Jag håller nästan på att börja gråta av lycka när jag tänker på alla fina stunder jag har haft i mitt liv.
Alla skratt med Nina, första gången jag red Lille John, när Quecia accepterade mig, när jag kom runt felfritt på min första tävling, ridlägret på Sindarve när jag mötte Benny, Kenny och Chansen.
Allt detta och mycket, mycket mer har förändrat mig som person, från den lilla skitungen som trodde hon kunde allt och inte kunde säga förlåt samtidigt som hon tyckte att hon var ful och lät sig mobbas och tryckas ner, till en ödmjuk och snäll chey som sköter två underbara hästar och älskar varje sekund av sitt liv. Visst har jag också många svåra stunder, men jag vet att jag aldrig är ensam. Jag kommer alltid att ha någon vid min sida, redo att stötta upp mig när jag faller.
Jag tar inte skit, jag gör mig vacker av glädje och självförtroende.
Jag är inte längre rädd för att misslyckas eller göra fel, för jag gör som JAG vill! Jag är en stark person.
Det jag vill komma fram till är att jag är en stolt, självgod, egoistisk bitch som har det jävligt bra och inte låter någon krossa mig.
Jag kommer alltid att älska alla i min omgivning, men det viktigaste för mig är att jag har det bra.
Men för att jag ska må bra så måsta de jag älskar ha det perfekt.
DET ÄR DETTA SOM GÖR MIG SÅ JÄVLA FANTASTISK!
Jag heter Line Lava Norell och jag är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0