Knaaas!

Ida efter skolan skulle ja träffa Nina. När ja kolla mobilen påvåg hem till henne hade hon skrivit "Kan ej" i ett sms. Då svarade jag "Vad? E hos dig om 5 min." då skrev hon "Kan nt". Då ringde ja å hon hade fått ett sms från mej sär det stog att jag hade kräkts i skolan och inte kunde ses, men det hade inte jag skrivit. Hon hade nt heller skrivit att hon nt kunde. Så hon, jag, Alva å Sofia gick till smedis, de bada å ja flömma. Precis som det ska va!
Sen skulle vi äta på donken, men Nina hade ont i huvet å mådde illa så hon gick hem. När ja, sofia å Alva hade käkat så drog ja hem å städade lite på mitt rum.
Imorrn börjar ja 10 i 10. SOFTISH!
Nu ska ja fixa lite.. BYE!


Jag å Lolle på maskeradhoppningen. Ja va Homer Simpson å han va söt som en donut (som vanligt!!!)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0