I'm Lenny!

TJÄÄÄÄNAREEE! Ja tänkte presentera mig själv o berätta lite bakgrundsfakta...
Ja heter Line Lava (dubbelnamn) men kallas Lenny. Jag är skötare på Lille John och Suzuki på Mälarhöjdens ridskola. Jag rider 1 gång i veckan (söndagar) och sköter lördagar o söndagar.
Jag tävlar rätt mycket och är absolut en hoppmänniska!
Nu till hösten ska ja börja leta egen häst. Har du tips så maila mig till [email protected] (bloggmailen)!
Lite om hur vi träffades... Ja, Elsa, Emma o Jeanna möttes på ett familjeridläger sommaren 2011 på Sindarve. Ja hade Meja, Elsa hade Gry (och Hektor), Emma hade Matilda o Jeanna hade Gibson.
På kvällarna brukade vi leka "vinken" i stallet. Ingen verkade kunna lära sig mitt namn så när Jeanna var så ropade hon "LENNY! JAG SER DIG!" i stället för "LINE! JAG SER DIG!". Så kom vi på mitt smeknamn, Lenny!
Då blev det en stor grej typ. Alla ville ha "Lenny-namn". Elsa blev Benny, Emma blev Kenny och Jeanna blev Chansen.
Vi hade det gryyyyyymt kul och mysigt under de 5 dagarna! Vi blev bra kompisar och nu har vi börjat blogga tsm!
Hoppas ni lajkar bloggen!
BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0