I'm Benny! (Det är jag som är Benny!) ♥

Hejsan!
Jag heter Benny i mitt hjärta fast Elsa i mitt pass! :) Jag behöver nog inte presentera mig lika mycket som Lenny eftersom att Lenny redan presenterat oss ganska bra men här kommer lite fakta om BENNY!!!
Namn: Benny
Ålder: 13
Favorit-FJORDINGAR: Gry (6 år) och Hektor (4 år)
Ridskola: Fågelängens Ridskola på Färingsö
Jag är dålig: på att blogga...
Jag är bra: på att prata!

Min familj: Jag är pappa åt fyra små barn som heter Ennych men kallas Enny, Chajen (vet ej hur det stavas), Cheyen och sist + minst kommer Chenny!
Ni kan ju gissa vem deras mamma är! Eftersom att vi föräldrar är unga fortfarande så är barnen adopterade förstår ni!
Barnens Gudfar är Lenny och deras "farbröder" är Lenny och Kenny! Jag träffar inte mina barn särskilt ofta så jag kommer inte skirva något om dom heller antagligen.

På min ridskola kommmer jag antagligen vara på lite oftare nu eftersom att jag inte har någon medryttarponny längre... Jag ska kanske rida på ridskolan 2 gånger i veckan också så det ska bli kul!
Jag och Chansen funderar också på att hyra en fjording tillsammans om ett år eller så!


Kommentarer
Postat av: fnittersjukan

Japp, du är verkligen bra på att prata :)You know me fnittersjukan

2011-08-17 @ 08:14:11
URL: http://puzzOkramizz.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0