Hellluuuuuwwwww luvs ;) <3

Haha, okey, eftersom (fan vad det stinker... -.-'') mitt inlägg typ heeelt obegripligt har blivit borttaget så gör ja väl ett nytt :) För jag e så sneel ^^<3  Lol, nej, men har as tråkigt :c Vill gå ut men har ingen att gå ut me :'c Dey're evull 3:
Aja, w/e, Jag e somsagt Chansen, elr Jeanna elr vafan ni vill kalla mig x) Seriöst, säg "Hey, Bitch!" o ja lyssnar på det! Men, back to subject igen. Just nu har jag ingen bild på mig för pappas dator är typ sepe och jag hatar den. Hmm, how the eff do I printscreen on this one again? Aya, w/e. Iaf, jag e tretton små år, väldigt oseriös och glad 8D Jag älskar smiley's, hästar, manga, musiiiic, kompisar och... ja, typ allt jag älskar ^^
Lol, idag så hade vi typ halv dag i skolan, vi va typ ute och gjorde ingenting i björkhagen fram tills tolv, alla från sjuan, åttan o nian. Man var i grupper o skulle typ lära känna varandra. Misslyckat enligt moi, men såklart, ingen bryr sig om det så...
Efter det skulle jag, Sofia, Minna och Niki åka till globen o äta på McDonald's, men ofc, skulle inte Niki hitta sitt accesskort, så dissa dom o gick hem och hade tråkigt istället :c Så är just nu i stooooort behov av att va me en kompis >:C Men aja, de va typ min dag. Och dessutom har ni fått en liten presentation av mig såå atteehh, (fjortiz styyle XD), ja det e väl det... I guess... Men bild o så kommer så fårt jag får bort denna djävulska dator :3
xoxoxxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0