Haha, bara behövde ;)

Haha, har så tråkigt så gör ett till inlägg ;) Tänkte ta en bild med webcam, men sen kom ja på att jag inte hade smink på o fick damp o tog ingen bild sååå, inte bild , sry :s <3 aja, har typ haft fett med skiftande humör den här veckan, vette fan varför men känner mig så jävla glad ena stunden och deppig o as lessen andra typ :( Men aja, hade jag inte dissat Minna, Sofia o Niki ida hade jag nog oxå slaggat där, saknar dom lite :$ Buuut, vad kan man göra? Aja, en liten låt ni bara måste höra! http://www.youtube.com/watch?v=GS7EIeZ05_M , Paradise Lost med Hollywood Undead! Så jävla bra <3 Det är typ en blandning mellan rap och öh, typ emo elr nåt x'o aja, as bra iaf :) Bullet, Bottle and a Gun och Pour Me är oxå aaaaasbra :3
Meen, kanske en liten bild nu? ~w~
HAHAAH, nej men, bild på mig som e tagen alldeles nyss :) Inget smink, bjuder på de ;)<3 You see thiiiisss??? Well that's moiii~ Aja, inget smink så bjuder er på nåågot såå fuult! :) <3
Nu ska jag se på film me familjen snart, puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0