Benny´s massage

Hej Hej!
Här sitter Benny och skriver lite grann!
Rubriken är tillägnad min kära kompis Bennys kompis som trodde att det stod Bennys massage som rubrik fast det gjorde det inte! :p
Idag har jag följt med min kompis till Rörby där hennes häst står! Han är så sjukt söt!!! (HÄSTEN) Det var jätte kul att vara där och som sagt: Rörby är skit mysigt!
Imorgon vill jag åka till mina kusiner för jag saknar Rocky, the rabbit!
Är det någon som vill vara snäll och förklara för mig hur sommaren kunde ta slut så otroligt snabbt? Jag skulle kunna göra exakt vad som helst för att få ha den här underbara sommaren en gång till med samma lägergubbar och samma underbara super-duper-mega-underbara sommar! Nu kommer jag göra en gissning! Jag tror inte att vi har fler läsare idag än igår. Jag kommer att kolla det när jag skickat iväg det här inlägget och sen skriva ett till inlägg om jag gissade rätt eller fel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0