Benny message...

Hejsan!
Jag och mamma har idag åkt runt och kollat på 3 olika stall för att få lite uppfattning om vad för stall man vill ha häst i. Vi åkte till Edeby, Rörby och Hogsta om jag minns rätt! Jag tyckte mest om Rörby och Hogsta fast Edeby är ju lättare att ta sig till. Fast jag ska inte drömma för mycket med tanke på alla kostnader som kan få mamma att ändra sig eller om något skulle bli fel så att jag blir jätte ledsen sen. Om det är någon som har någon bra ide på olika stall som man kan ta sig till både från Södermalm och Bromma så skulle det vara jätte nice om den kunde ge oss stallnamnen i en kommentar här!
Igår pratade jag med våra x-grannar på mitt land, dom hade en fjording förrut så hon berättade lite för mig! Hon tyckte till exempel att kallhyra var ett plus eftersom att fjordingar äter så lite. Är det någon som kan utala sig lite mer noggrant vad skillnaden mellan halv-innackordering och kallhyra är?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0