Back to work...

Japp. Ida va det första dan i nya skolan. Fick lite friends osså. Nice....
Kan berätta om min väg till skolan... -.-"
Först går ja upp till hållplatsen där bussen går. Men där byggdes det, så då fick ja stressa upp till hållplatsen efter. Va lite cp för det stog "klar för trafik" på alla bussar, istället för t ex "4 Gullmarsplan".... Så hoppade jag på fel buss.. Som tur va så kunde ja ta den 1 station så ja hoppade av nästa. Sen kommer min buss och jag sätter mig ner och försöker slappna av lite. Sen går bussen 1 hållplats sen ska den byta chafför. Chaffören var sen (ofc...). Fick liiiite damp på chaffören som satt i bussen. Han kommer (iaf) när det är 2 hållplatser kvar och 4 min tills ja ska vara i aulan.
jag kom inte för sent trots allt!
Efter uppropet så gick vi med våra lärare till salen vi skulle vara i. Vi fick lite papper, scheman mm. Måndagar e lite sega. Börjar 8.15 o slutar 16 men annars e set ett soft schema.
Fick skåp 518, NICE!
Efter den okey lunchen så gick ja o nåra andra runt skolan 1 varv. Flömm..
Sen hade vi "tipspromenad" då vi i slutet fick nån liten almenacka. Har dock redan lite (underdrift) snyggare 1 sååååå...
Sen mötte ja upp mamma å så shoppade vi lite skolpryls.
Åt sushi för det va ja suuuugen på!
Nu ska ja chilla. BYE!

Kommentarer
Postat av: Benny (Elsa)

Jag hade skåp 649 tror jag förra året. Nu vet jag inte vilket nummer jag har men det är i mitten av skolan utanför kafeterian, är ett nyon-gult lås och det är väl huvudsaken att man vet var man har det?

2011-08-23 @ 16:37:26
URL: http://lennyandco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0